Kære medlemmer af A New Hope.
Lørdag den 24. februar 2023 kl. 14.00 afholder A New Hope ordinær generalforsamling.
Dagsordenen for den ordinære generalforsamling i februar omfatter behandlingen af følgende punkter:
- Valg af dirigent og op til 2 stemmeoptæller
- Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed
- Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab
- Fastlæggelse af kontingent
- Fastsættelse og godkendelse af budget
- Forslag fra medlemmer
- Valg af bestyrelsen
- Forperson
- 3 menige medlemmer
- 2 suppleant
- 1 ekstern revisor
- Evt.
Indkommende forslag skal senest være bestyrelsen i hænde d. 10. februar 23:59. Send til Bestyrelsen@anewhope.dk eller afleveres til et bestyrelsesmedlem.
Disse kan efterfølgende læses herunder ved at benytte de nedenstående links:
Regnskab 2023 og Budget 2024
Vedtægtsændring for §4
Find begivenheden på facebook her: https://fb.me/e/1qaiaDdTC